Pagina's

woensdag 2 september 2020

Welkom in het zesde leerjaar!!!!

 Allereerst zeer welkom in onze klas. 
Wij stellen ons even voor op onze eigen manier!!!!

Hallo allemaal,

Ik ben juf Kelly. Ik ben de fiere mama van Ella en Ferre.
Ik ben bijna 40 jaar jong
J In mijn vrije tijd ben ik bezig met onze sportclub, Sportuna. Ik lees ook heel graag.

 

Genoeg van de standaard vragen J J J
Hier 5 speciale vragen ( en antwoorden ) :

1.     Wat bestel ik altijd in het frituur?
Een mini met stoofvleessaus en mayonaise + bicky burger.

2.    Wat zou ik doen als ik de lotto win?
Een wijngaard runnen in Zuid- Frankrijk. Met een privéjet over en weer vliegen.
Ik zou hier ook een bloemenzaakje openen, waar je ook gezellig iets kan drinken.

3.    Noem een slechte eigenschap van mezelf?
Ik kom wel vaak ergens te laat
J
Op school ben ik meestal op tijd
J

4.    Wat deed ik graag als kind?
Buiten spelen, kampen bouwen, indiaantje spelen, turnen,..

5.    Wat zou ik nog graag willen leren?
piano spelen



Dag allemaal,

Ik ben juf Fabienne. Ik ben net een beetje ouder dan juf Kelly. 😉😃Mijn kinderen zijn dan ook een beetje ouder dan haar kids. Dat wil echter niet zeggen dat ik minder fier ben op hen. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met patchwork en quilten, zwemmen, wandelen en fietsen. 

1. Wat is de mooiste stad van Vlaanderen?

Ik woon in de mooiste stad van Vlaanderen, Lier! Ik ben een rasechte schapenkop en fier op mijn stad.

2. Welk huisdier is ouder dan ikzelf?

Dat is onze Wannes. En onze Wannes is een Griekse landschildpad en woont in onze tuin. Hij is meer dan zestig jaar oud. Binnenkort begint hij weer aan zijn winterslaap voor 5 maanden.

3.Welke voetbalploeg uit de provincie Antwerpen was de laatste Belgische kampioen?

Mijn ploeg, Lierse. En ik was erbij! Fantastische viering toen!

4. Wat is mijn favoriete vervoersmiddel?

Dat is absoluut met voorsprong mijn fiets. Ik rij zoveel als het kan met de fiets naar school. Zowel in de winter als in de zomer en als het weer het toelaat. Elke verplaatsing naar school en terug naar huis is 24 km. Ik wil gerust mijn kilometers eens een maandje optellen en misschien wil juf kelly dat dan ook wel eens doen....😉

5. Wat met stripverhalen?

Mijn favoriete stripreeksen zijn Michel Vaillant en Rik Ringers. Wij hebben bij ons thuis meer dan 6000 strips. Dat krijg je natuurlijk met een stripverzamelaar in huis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten